kolmapäev, 9. aprill 2008

Linnar Priimägi avardas tallinlaste identiteeti

Mitu aastat tagasi Linnar Priimäelt tellitud Tallinna mainekujundusprojektist on enamik ideid teostatud ning linnapea Edgar Savisaare sõnul on see tallinlaste identiteedile väga hästi mõjunud.

"Sellest projektist on teostatud enamik põhilisi ideid, mis välja pakuti, alates Vabaduse platsile kellade taha panemisega ja lõpetades Tallinna päeva korraldamisega," ytles Edgar Savisaar linna pressikonverentsil. "On väga meeldiv, et on lõppenud nii-öelda keskaeg ja Tallinn on viimaks kellakapist välja tulnud."

"Ma täpselt ei mäletagi, millal see kõik alguse sai ja kui kaua see kestnud on, aga selle tagajärjel ma arvan, et tallinlaste identiteet — teadmine, et mina, Edgar Savisaar, olen tallinlane ja see tähendab midagi — ma arvan, et see on üsna oluliselt laienenud," lisas Savisaar. "Vaadake kas või mind: te ju näete, et mu identiteet on märksa laiem kui aasta tagasi. Pidin sellepärast uue pintsakugi ostma, et minu kui tallinlase identiteet sellesse ikka ära mahuks!"

Praegu teeb Linnar Priimägi Savisaare sõnul põhiliselt koostööd linnavolikoguga, kus on uute ideede osakaal ka tõusnud. Iga uus idee on teadupärast korduvkasutatud vana. "Kui meil õnnestub tagada, et keegi Priimäele jätkuvalt luuletuste eest raha ei maksa, peab ta neid edaspidigi meie juures avaldama ja mainekujunduseks nimetama," kiitis Savisaar.

Loe ka: Linnar Priimägi avardas tallinlaste identiteeti

Kommentaare ei ole: