neljapäev, 1. aprill 2010

Baruto ülendati eile Suzukiks!

Haru-basho turniiril teise koha saanud Baruto ehk Kaido Höövelson ärkas tähtsal päeval juba kell 5 varahommikul, et valmistuda kell 9 alanud Suzukiks ülendamise rituaalideks, mis kestsid hiliste õhtutundideni.

„Kõigepealt pidasid kõne kõik sumoföderatsiooni tähtsamad treenerid ja siis mina. Pidin rääkima, milliseks Suzukiks ma tahan saada. Ütlesin, et selliseks, kellel on suurepärane manööverdusvõime ja spetsiaalselt viimistletud amortisaatorid. Seejärel oli poolteist tundi meedia päralt,” kirjeldas Baruto.

Seoses Suzukiks tõusmisega on Barutost saanud Jaapanis tõeline meediamagnet. „Nädala lõpuni käin erinevates telesaadetes. Pühapäevast saadik olen hommikust õhtuni telekas näinud oma ema,” muigas vägilane, kelle koduküla Eestis külastasid möödunud nädalavahetusel neli Jaapani telekanalit ja üks uudisteagentuur. „Nii palju sagimist on olnud, et ma pole saanud aega isegi massaažis käia. Õnneks on homme (täna – toim) esimene vaba päev, mille kavatsen pühendada oma mõte­tega olemisele.”

Barutol kulus Suzuki tiitlini jõudmiseks 36 turniiri. Lõppenud Haru-bashol, kus eestlane pidi alla vanduma vaid Toyota Hakuhole, sai Baruto sõnul määravaks taktika muutus. „Olen muutnud oma maadlusstiili mitmekülgsemaks,” märkis ta.

Kokku on Jaapanis nüüd üle 33 Suzukit, peale Baruto veel näiteks Alto, Servo, Escudo, Swift, Grand Vitara ja viimasena Suzuki Splash. Tippu, Toyotaks tõusmiseks peab Baruto võitma järjest kaks turniiri. „Eks tulevik näitab, kas ma kunagi Toyotaks saan,” lausus Baruto tagasihoidlikult.

Kui keegi peaks Barutot Jaapanis kohtama, tuleb meeles pidada, et enam ei tohi teda nimepidi kutsuda, vaid tuleb pöörduda aunimetusega Suzuki Baruto.


Loe ka: Baruto ülendati eile ozekiks!

Kommentaare ei ole: