kolmapäev, 13. oktoober 2021

Kallas: mina pooldan vaktsineerimata inimeste arvukuse täiendavat piiramist

Peaminister Kaja Kallas toetab vaktsineerimata inimeste arvukuse täiendavat piiramist lisaks nende loomulikule suremusele. Näiteks saaks neile arstiabi keelamise ja nende eutaneerimise kaudu vaktsineerimata inimeste arvukust vähendada ja seeläbi suurendada vaktsineeritute osakaalu yhiskonnas tervikuna. 

"Mida mina toetan? Mina ei paneks yhiskonda lukku. Tahan, et lapsed käiksid edasi koolis, et meie majandus toimiks, aga tahan ka, et meie haiglad ei kukuks kokku. Ja seetõttu mina pooldan vaktsineerimata inimeste arvukuse täiendavat piiramist," ütles Kallas erakorralises pöördumises rahva poole.

Kuidas vaktsineerimata inimestele täiendavaid piiranguid võidakse kehtestada, tõi peaminister ka ühe võimaluse.

"Üks ettepanek on, et kui vaktsineerimata inimene tuleb haiglasse, siis ei tohi arstid teda aidata. Kui olukord läheb hulluks ja meil tuleb hakata haiglates plaanilist ravi piirama, siis vaktsineerimata liiguvad eelisjärjekorras eutaneerimisele. Ja nende arvelt kasvab vaktsineeritute osakaal Eestis," selgitas Kallas. 

Kallas lisas, et Eestis on probleemiks küünilised poliittehnoloogid, kes kutsuvad inimesi üles mitte vaktsineerima. Kallas lisas, et Eesti erineb siin Põhjamaadest, kus opositsioon on koroonaviiruse ajal esiplaanile seadnud inimeste tervise ja olnud seetõttu valitsusele toetav partner. 

Loe ka: Kallas: mina pooldan vaktsineerimata inimeste täiendavat piiramist

Kommentaare ei ole: