kolmapäev, 16. september 2020

Volkswagen loob uue konservatiivsele ostjaskonnale suunatud automargi Herrenswagen

 Volkswageni grupi pressiteenindus andis täna teada, et autohiiglane laseb peagi turule uue, eelkõige konservatiivsele ostjaskonnale suunatud automargi. Uue margiga loodetakse pyyda paremkonservatiivse meelelaadiga ostjaid, kelle hulk on Euroopas yha kasvanud. Uue margi nimeks saab Herrenswagen, autode härrasrahvaliku sihtryhma rõhutab ka selle firmamärk - maitsekalt stiliseeritud härrasmeeste kaabu.

Uut marki hakatakse tootma Volkswageni tehastes konservatiivses Ungaris ja Poolas. Juba on kinnitust leidnud ka teated, et sõlmitud kokkuleppe kohaselt hakkab Poola riik valitsuse ja parlamendi liikmeid sõidutama ainult Herrenswagenitega. Mõlemad tehased lasevad plaanide kohaselt välja 100 000 autot aastas.

Volkswageni Eesti esinduse sõnutsi põhineb Herrenswagen Volkswagen Passatil. Kõik autod ehitatakse eranditult sedaankerega. Auto standardvarustusse kuulub juhiukse sisse peidetud piits ja kokkuklapitavad lipuhoidjad mõlemal kyljel. Autode kere on kaetud tomatikindla erivärviga ja nende tugevdatud esiosa kannatab välja kuni 12 kokkupõrget looma või jalakäijaga. Helisysteemi mäluseade sisaldab digitaalkujul Queeni "Greatest Hits" kogumikku. Vene turule mõeldud masinad varustatakse ostja valitud õigeusu ikooni, palvehelmeste ja kindalaekasse paigaldatud Georgi lindikeste hoidjaga.

Kommentaare ei ole: