esmaspäev, 5. november 2007

Endine omanik: pangajuht Hiro ei suutnud tööd teha

Hiljuti sai SEB Eesti Yhispangas juhi positsioonile hall hobune Hiro. Sellega seoses avaldab Haige Mõistuse Syndikaat intervjuu tema endise tööandja, talunik Endrikuga.

Hiro töötas veel hiljuti teie juures, on see tõsi?
Tõepoolest. Mõningate lahkarvamuste tõttu olin aga sunnitud ta vallandama. Kahetsesin seda sügavalt, kuid meie koostöö jätkumine senisel kujul osutus võimatuks. Mul on rõõm kuulda, et tal nii hästi on läinud.

Milles need lahkarvamused seisnesid?
Esiteks, ma ütlen teile ausalt: Hiro pole enam esimeses nooruses loom ja ta ei suutnud lihtsalt kõigi asjadega hakkama saada. Meil oli väike turismitalu, kus tema ylesandeks oli aeg-ajalt külastajaid vedada ja neile veidi lõbu pakkuda. Ega ma talle yle jõu käivaid ülesandeid ei andnud, seda mitte, aga kui ikka neli soomlasest turisti vankril liiga suureks koormaks on, pole midagi parata. Teiseks kippus ta ikkagi liiga lahke olema – talust kadusid nii mõnedki asjad ja ta tunnistas, et oli need ära andnud. Muidugi, hiljem maksis ta need välja, aga ega uus asi pole turismitalus ikka vanaga võrdväärne. Loodan, et säärane kontoritöö sobib talle paremini.

Mis on teie prognoos, kuidas ta panga juhina toime tuleb?
Raske öelda. Ta on alati rohkem tegutseja olnud, otsuseid olen põhiliselt mina vastu võtnud. Samas on ta äärmiselt usaldusväärne ja tema peale olen saanud loota ka töövälisel ajal, ta on mind alati hädas aidanud.

Suur tänu teile, loodame, et teie äri läheb edaspidigi hästi!

Toimetuselt: Eenevalt oli Endrik saatnud HMSi toimetusele ysnagi järsusõnalise kirja, milles avaldas nördimust, kuna temalt ei kysitud kommentaari. Andsime siis nyyd talle selle võimaluse. Haige Mõistuse Syndikaadi vandenõutoimetuse arvates võib kõigest sellest välja lugeda, et Hiro pole mitte omal initsiatiivil panga etteotsa asunud, vaid allub seal kellegi teise korraldustele.

Kommentaare ei ole: