esmaspäev, 15. oktoober 2007

Liblik sõidab Annuse autoga

Peale selle, et maadevahetustega seotud ärimees Tullio Liblik üürib endisele põllumajandusministrile Ester Tuiksoole turuhinnast mitu korda odavamalt korterit, sõidab ta HMSile teadaolevalt igapäevaselt Toomas Annusele kuuluva luksusliku R-klassi Mercedes-Benziga, mille ostuhind jääb vahemikku 700 000-1 000 000 krooni.

Õhku jäävad küsimused, kas Liblik saab värskelt meediastaarilt Annuselt ka muid hüvesid. Samuti pole selge, kuidas endine maavahetusärimees auto enda kasutusse on saanud. Kõige selgem seos puudutab eelkõige suhkrutrahvi, mille maksavad kinni Eesti maksumaksjad.

"Ma ei oska seda kuidagi kommenteerida. Mina ei tea, kelle autoga ja mis tingimustel keegi sõidab," kommenteeris Rahvaliidu juht Jaanus Marrandi.

HMSi ajakirjanikel õnnestus siiski saada eksklusiivsed kommentaarid Tullio Liblikult ja Toomas Annuselt.

"Noh, ma vaatasin, et seisab teine na õnnetu olemisega siin tee ääres. Mõtlesin, et ju on peremeheta. Hea auto tahab ikka head peremeest," kiidab Liblik ja patsutab tunnustavalt kapotti.

"Ah et Libliku käes on? Vaat' kus sindrinahk," vannub Annus. "Jätsin teise korraks tee äärde ja läksin ise puu taha, noh... kinnisvara vaatama! Just! Kinnisvara, saate isegi aru! Ja kui tagasi tulin, oli auto läinud. Ma esteks arvasin, et naine võttis, või siis naabrijõmpsikad, need ka hirmus yleannetud. Aga et Liblik... vaat' kus... Temast ma poleks seda kyll arvanud. Ma ei teadnudki, et ta sõita oskab!"

Ester Tuiksoolt ja Oliver Kruudalt ei ole õnnestunud kommentaari kysida, nende mobiiltelefonid on välja lylitatud või väljaspool levipiirkonda.

Loe ka: Tuiksoo sõidab Kruuda autoga

Kommentaare ei ole: