kolmapäev, 21. märts 2012

TTÜ tõsiseid tütarlapsi ülikooli ei meelita

Tallinna Tehnikaülikooli (TTÜ) kommunikatsioonitalituse juhataja Terje Talv ütles sotsiaalmeedias palju kära tekitanud avatud uste päeva reklaamklipi tagamaid selgitades, et tšikid peavad uuringu järgi kooli liiga meestekeskseks ja raskeks ning erialasid liiga tehniliseks.

Samuti märkis ta, et klipi sisu on esitatud praktilises võtmes ja ülikooli huvitavad tudengite paaritumisvõimalused. "Ent kasutades reklaamides ainult tõsiseid termineid ja keerulisi nimetusi, ei kaalu tibinad üldse TTÜ-sse tulekut," lisas Talv. "Ja mingeid prillide ja kampsuniga tüüpe me ei ootagi."

Kõnealuses klipis esinev beibe ütleb, et ehkki teadmised on ka väga olulised, minnakse ülikooli ikkagi selleks, et endale normaalne mees leida.

Talv selgitas samuti, et klipp polnudki mõeldud laiemale avalikkusele, vaid oli suunatud abiturientidele, kutsumaks neid avatud uste päevale. See oli üleval TTÜ Facebooki lehel ja mimmidele suunatud infokirjas, mis läks välja eelmisel nädalal.

"Kasutasime klippi ainult sotsiaalmeedias. Klipi tootmisele eelnes sihtgrupiuuring, kust selgus, et meie sihtgrupp kasutab kõigist meediumitest eelkõige internetti. Kuna internet on võrreldes teiste meediumitega oluliselt külluslikum, info vaheldub kiiresti ja internetikasutajad tavameediaga jälgijatega võrreldes palju vabama sugulise käitumisega, jäi ideekonkursist sõelale just kõneainet tekitanud klipp," rääkis ta.

Antud klipp oli Talve sõnul teadlikult piiride kompamise projekt. "TTÜ on alati praktiseerinud väga konservatiivset turundust ja samm enda sihtgrupile lähemale oli kaalutud tegevus. Olgem ausad, TTÜ on nohikuid täis, kuid ka nemad peavad kusagilt saama."

Eksklusiivse kokkuleppe tulemusel avaldab HMS esimesena Eesti meediakanaleist täna näidised TTÜ järgmise reklaamikampaania plakateist. Tänavatele jõuavad need kuu enne sisseastumise algust. Uuendusena alustab TTÜ tänavu ka sisseastujate püksikummide kontrolli.

"Esimene reklaam on humoorikas, selle sõnum on mõeldud tütarlastele," tutvustas Talv TTÜ turundusteadlaste saavutust.



"Teine reklaam on mõeldud peamiselt noormeestele ja biseksuaalidele ning kõneleb haridusest," avas kujutise sügavama sõnumi reklaami loonud PRB juht Raimond Kaljulaid.



Reklaamides on kasutatud Vikipeedia kasutajate DF5KX ja Epu fotosid, mis on avaldatud litsentside GFDL ja CC-3.0-Attr-SA all.

Loe ka: TTÜ: tõsise reklaamiga tütarlapsi ülikooli ei meelita
Ülikooli reklaam: TTÜst leiad endale normaalse mehe!
Anna-Maria Penu: kuidas seletada biotehnoloogiat särasilmsele neiule

Kommentaare ei ole: