laupäev, 25. august 2012

Eestikeelse Vikipeedia 100 000. artikkel! Eksklusiiv-intervjuu!

Täna kell 12.38 valmis eestikeelses Vikipeedias 100 000. artikkel. Selleks sai Eesti alternatiivfüüsiku Jaan Kana-Pulksepa biograafia. Avaldame siinkohal Haige Mõistuse Sündikaadi eksklusiivse intervjuu Jaan Kana-Pulksepaga.

***

Öelge nüüd Eesti rahvale, härra Jaan Kana-Pulksepp, mis tunne on olla eestikeelse Vikipeedia 100 000. artikli teemaks?

See meenutab mulle toda hetke, kui natsidest tulnukad mu ära röövisid. Aga mina põgenesin ära, eh-heh-hee, koksasin valges kitlis tulnukale siibriga vastu kukalt, kui ta mulle süsti tahtis teha. Jah, ega mu tee tõe juurde kerge ole olnud.

Milline on teie suurim teadussaavutus?

Egiptuse püramiidide mõõtmeid analüüsides olen ma leidnud valemi, saan ennustada Eesti ajaloo täpset rütmi. Ma kirjutasin juba 1965. aastal Edgar Savisaarele, millisel kuupäeval ta IME mõtte peale tuleb! Et tulnukad minu valemit ära ei saaks varastada, kannan ma alati koeranahast kasukat ja hõbepaberist mütsi, isegi duši all.

Kas teie elu nüüd ka kuidagi muutub?
Täna algab minu tähelend, poole tunni pärast saabuvad Nobeli komitee esindajad. Panin juba kohvivee keema.


***

Wikimedia Eesti juhatuse liige, anonüümseks jääda sooviv Johannes Kaarepera, kuidas kommenteerite?

- Oi j*** tv*** m***, pidin ma seda tegema...

HMSi vikipeediatoimetus

Kommentaare ei ole: