neljapäev, 17. september 2009

Madisson ei salga salasuhet Helmega

Neljapäevases Pärnu Postimehes ilmus sensatsioonimaigulisena tehtud esilehe lugu asjaolust, et valimisliidu Aus Pärnu linnapeakandidaat Martin Helme on rahvastiku registris kantud samale aadressile konkureeriva valimisnimekirja esinumbri Tiit Madissoniga.

Seepeale avaldas Martin Helme ajalehtedele saadetud kirjas soovi selgitada, et peab kohalikus omavalitsuses rahvastikuregistris olemist lihtsaks formaalsuseks, millel puudub igasugune poliitiline või ideoloogiline mõõde. Linnapeakandidaat Martin Helme pole kunagi varjanud asjaolu, et ei ela praegusel hetkel Pärnus.

"Juulis, kui olin langetanud otsuse Pärnus kandideerida, asusin otsima kohta, kus end linna sisse kirjutada. Kuna Madisson soovis sel ajal minuga ühes nimekirjas kandideerida, pakkus ta abi ning soovitas ühe meie ühise tuttava poole pöörduda. Temal omakorda polnud mingeid vastuväiteid ning kogu asja vormistamine võttis aega alla viie minuti. Hiljem otsustas Madisson omaette tegutsema asuda ja minul pole olnud põhjust enne reaalse uue elukoha leidmist rahvastikuregistrit uuesti tülitada."

Kuna Eesti sensatsioonimaigulises ajakirjanduses jälgib HMS ainsa allikana tasakaalustatuse printsiipi, küsis meie intiimtoimetuse žurnalist kommentaari ka Tiit Madissonilt.

"Kuidas jätkus tal südant minuga nii teha?" karjatas Madisson. "Muidugi, poliitika on ennegi perekondi lõhki ajanud, ent niimoodi, ajakirjanduse vahendusel..."

"Ei, ma ei usu seda. Või siiski? Tegin eile Martini lemmikut, kapsasuppi, panin palju suitsuliha sisse ja... Arvasin, et ju on tal palju tööd," nentis murtud südamega mees, paljastades paadunud poliitiku inimliku palge. "Supp ootab siiani külmkapis, ma ise pole söönudki."

Vaatamata šokist palus Madisson HMSil edastada siiski avaliku palve.

"Martin, tule tagasi! Ma olen sulle oma südames andestanud," anus Madisson. "Mina usun, et oleme teineteisele loodud, me kuulume kokku kõik kuulsad armastajapaarid: nagu Edgar ja Siret, nagu Ingrid ja Joao, nagu Ruitlane ja Naine, nagu Pärnu ja Viisitamm. Kallis Martin, tule koju tagasi! Ma usun, me saame sellest üle ja jälle naeratame!"

Loe ka: Helme: fiktiivne sissekirjutus on puhas formaalsus

Kommentaare ei ole: