teisipäev, 9. oktoober 2007

Arendustest vabanes tuhandeid

Kanavabastajate eeskujul moodustatud inimesevabastajate liikumine on vabastanud Eestis kinnisvaraarendustest juba tuhandeid inimesi.

"Kui ma kuulsin tööst, mida kanavabastajad on kanade heaks teinud, käis mu rinnust läbi kui tuline jutt. Miks võivad kanad vabalt aasadel uidata, linnulaulu kuulata ja päikesepaistes ussikesi nokkida, kui inimestele on see kõik keelatud? Miks peavad inimesed päevad ja ööd läbi mingites ubrikutes istuma?" kirjeldab organisatsiooni alguspäevi Eesti inimesevabastajate juht Aadu Tobreluts. Tema sõnul kuulub nende ridadesse praeguseks ligi kakssada inimest, kelle seas on nii pankureid kui ka kooliõpilasi, pensionäre kui ka elektroonikainsenere. Suurem jagu igapäevasest tööst käib lihtsate meetoditega, labidate ja kangidega ning musklijõul. Ent tehnika areneb: hiljuti osteti ka esimene lammutusekskavaator.

"See oli kohutav! Ma olin kolm kuud söömata seal põllu peal kinnisvaraarenduses kinni!" tihub programmeerija Jaan Juhanson Tuulepealse uuselamurajoonist. "Maaklerid pyydsid mu tänaval kinni, kui ma töölt tulin. Nad ajasid meid suurte võrkudega taga ja udjasid vitstega, kuni me kõik olime yhes syuures aedikus. Sealt aeti meid raudoradega torkides autodele ning toodi siia. Ma pole kuude kaupa oma naist ja lapsi näinud, nad ei tyunne mind enam äragi. Aitäh headele inimestele, kes mind hirmsast kinnisvaraorjusest lahti lasid!"

"Meile see meeldib!" särab A&A Kinnisvarabüroo kinnisvaraekspert Liis Lass. "Kinnisvaraturule mõjub inimesevabastajate tegevus igati positiivselt. Mõelge nyyd ise: mida vähemaks jääb kinnisvara, seda kõrgemaks muutub selle hind! Ja te peaksite veel ehitajate käest kysima! Nemad on valmis need poisid lausa yle kuldama - mis kuldama, kas või betooni valama! Nyyd see tõeline buum alles algabki: ehitajad ehitavad muudkui uusi arendusi, meie pyyame inimesed neisse kinni ja vabastajad lasevad nad sealt jälle lahti!"

Loe ka: Arendustest välja lastud miljoneid

Kommentaare ei ole: